LA IMPORTÀNCIA DE L’EMPAQUETAT EN EL CONSUM DELS PRODUCTES DEL TABAC

8 de Març de 2017 (15:00 h. – 16:00 h.) | L’Hospitalet de LLobregat, Barcelona. Espanya

El Dr. Juan Miguel Rey treballa en Màrqueting crític i Social, una part del màrqueting que té en compte d’una manera crítica les activitats de comercialització de la indústria que pot tenir efectes negatius sobre la salut pública. Es va graduar en Psicologia a la Universidad de Granada i es va doctorar en Ciències Econòmiques a la Universidad de Cádiz. El Dr. Rei ha publicat en diverses revistes nacionals i internacionals, incloent Tobacco Control, Journal d’Economie Médical o Gaceta Sanitaria. Ha participat en investigació nacional i diversos projectes internacionals. Recentment s’ha centrat en l’empaquetat genèric dels productes de tabac, la publicitat de begudes alcohòliques i la publicitat d’aliments per a nens. Ha estat professor visitant a l’Institut de Màrqueting Social de la Universitat de Stirling (Regne Unit), NTNU (Universitat de Trondheim, a Noruega), Universitat Centroamericana a Managua (Nicaragua), i la Universitat de Rennes (França). Està a Twitter com @mkysociedad


Presentació del seminari

[bullets effect=”” size=”normal” color_for=”bg” type=”icon”]
[bullet icon=”fa-slideshare” color=”red”]La presentació[/bullet]
[bullet icon=”fa-youtube-play” color=”red”]El vídeo[/bullet]
[bullet icon=”fa-file-movie-o” color=”red”]La vídeo presentació del seminari[/bullet]
[/bullets]



[accordion effect=””]
[accordion_item title=”Informació útil” open=”no” color=”darkcyan”]
[bullets effect=”” size=”normal” color_for=”bg” type=”icon”]
[bullet icon=”fa-file-pdf-o” color=”darkcyan”]Anunci del seminari[/bullet]
[bullet icon=”fa-flag” color=”darkcyan”]Castellà[/bullet]
[bullet icon=”fa-subway” color=”darkcyan”]ICO L’Hospitalet, Aula “Cancer Center” (1r Pis) [Com arribar-hi][/bullet]
[/bullets]
[/accordion_item]
[/accordion]


Comparteix-lo a:

Desplaça cap amunt